1a advent

I morse vaknade dottern redan halv åtta i våran säng men jag orkade verkligen inte gå upp eftersom jag var supertrött. Efter bara en liten stund sa sambon att han skulle gå upp med henne, han som i vanliga fall är den som stiger upp sist... Vilket fall så steg han i alla fall upp med henne och gick ner och jag somnade snabbt om. När klockan var strax efter nio vaknade jag första gången men kände att ögonlocken var supertunga så jag slumrade till igen men vaknade 9.15 och beslöt mig för att gå upp. När jag höll på att göra i ordning mig där uppe hörde jag hur sambon slamrade i köket så jag önskade att han hade diskat undan disken från gårdagen. När jag först kom ner för trappan möttes jag av dottern som var i sin gåstol och firade av ett stort smile och när jag sedan kommer in i köket ser jag att sambon har bakat scones, en sådan perfekt morgon, helt ljuvlig!!
När vi ätit frukost bestämde vi oss för att gå ut och promenera i det fina adventsvädret och strax efter kl 11 kom vi oss iväg. Det slutade med en 2,5 timmes lång promenad i skogenoch dottern sov nästan hela vägen vilket måste betyda att sittdelen fick ett bra betyg ;) Snart ska sambon upp på vinden och hämta ner julsakerna och senare i eftermiddag ska vi ner till byn och kolla på julskyltningen!
Denna dagen hade inte kunnat vara mer perfekt :)

skogen

naturen



sumpmark

stigen

fällt träd


Kommentarer
Postat av: Camilla

Å..så mysigt!!! Kram

2009-11-30 @ 09:41:11
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0