Kvällsgrillning

Även idag var vi i affärer eller i en i alla fall , Leander Pherson som finns här i byn (räknar bort Konsum). E och hennes son Z som är två veckor yngre än våran dotter C, följde med. Tanken var att vi skulle hitta ett snyggt soffbord vilket vi iofs gjorde men inte till det priset vi hade tänkt oss. När vi tittat och suttit färdigt promenerade vi till byns enda café och fikade. Senare när vi kom hem målade jag färdigt bänken i uterummet. Det blev ganska bra, hade kunnat bli bättre om jag hade slipat innan men jag pallade inte. Började även måla en stol som stått i uterummet även den i vitt, så nu börjar det allt att ta form. Nu på kvällen kom E över med familjen minus dottern, för att grilla vilket var mycket trevligt. Snackade om allt mellan himmel och jord tills de skulle gå hem. Blev inte så sent i kväll eftersom P ska jobba imorgon så jag och sambon ska kolla film, om det går någon bra på TV vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0