There's no stop...

Så har jag och sambon spenderat ytterligare en dag i materialismens tecken. Det var nog billigare när bilen var trasig så vi inte kunde åka iväg till alla affärer och handla. Idag begav vi oss till Ystad och beställde ett soffbord på Mio Möbler, det blev ett Plaine i svartbetsad ekfanér med de högre benen till. Tyvärr var det en leveranstid på drygt 3 veckor så den 20 augusti skulle bordet komma, drygt. Men den som väntar på något gott =)
Hittade en glasvas och svart dekorationssten på ÖB som jag köpte och på Hemtex köpte jag vit dekorationssten att ha i vasen som nu står i uterummet på den nymålade bänken. Köpte även limegröna ljus på Hemtex som nu står på soffbordet vid TVn, blev riktigt bra!! Blir finare och finare för var dag som går. Imorgon tänkte jag måla färdigt stolen i utreummet. Senare på eftermiddagen besökte jag, sambon, dottern, J och hennes pojkvän M, P och M eftersom jag och J behövde kränga mc-däck. Snackade lite skit och sedan promenerade vi alla ner till byn och åt pizza. Jag köpte faktiskt inte en Hawaii med lök utan en "Husets Värsting" med ost, bacon, champinjoner, oxfilé och vitlök på. Den var god men inte alls i närheten av en Hawaii med lök men jag testade i alla fall något annat. Vilken beslutsånget jag hade, men jag klarade det!! Efter vi ätit och snackat en stund gick vi alla hem hit och snackade en stund. Nu har alla gått så jag tänkte ta med mig dottern och gå upp och lägga mig. Imorgon ska vi inte spendera några pengar, i alla fall inte på möbler eller inredning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0