Om min blogg

Jaha, så har även jag skaffat mig en blogg. Är nästan själv lite förvånad men å andra sidan så har jag alltid gillat att skriva dagbok så jag borde kanske inte bli så förvånad. Antar att en blogg är lite som en dagbok?! Oavsett så kommer min blogg att fungera som en
Jag vet inte riktigt vem som kommer att läsa här eller hur själva bloggandet fungerar riktigt men jag lär mig förhoppningsvis. Om inte så har min kära lillasyster skrivit sitt projektarbete om bloggens värld så jag får väl rådfråga henne.
Jaha, nu är bloggen i alla fall startad - there's no turning back now!
Känner mig förväntansfull och lite nervös, ungefär som att börja i en ny klass.
Så hjärtligt välkommen hit, till min lilla värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0