Besök

Idag har vi haft besök större delen av dagen, mycket trevligt =)
Först kom J över, vi träffas egentligen inte så ofta som vi skulle kunna göra med tanke på att vi bor 10min bilfärd ifrån varandra. Hur som helst var det trevligt att träffas och snacka lite skit. Efter någon timme dök min kollega M upp med sin familj, hennes man två döttrar och minsta sonen - äldsta sonen var hos en kompis . Så vi satt alla i uterummet och åt kladdkaka med vaniljglass vilket verkade gå hem! När M med famillj hade åkt stannade J kvar så vi fortsatte att snacka en massa. Även om vi inte träffas på länge så när vi väl träffas är det alltid som det brukar vara. Hon är väldigt lätt att umgås med och vi har alltid lika roligt ihop. Vi träffades när vi båda två var ganska gröna på mc-körningen och hade anmält oss till en körskola som J dåblivande pojkvän annordnade (han är idag ett ex). Hur som helst så var jag och J de enda tjejerna som körde så vi började snacka och på den vägen är det.. Har känt varandra i tre år bara men så har vi också umgåtts en hel del eftersom vi tävlade ihop mellan 2007-2008.
Nu har även J åkt hem så jag ska väl sätta mig framför dumburken. Behöver vika tvätt och lite sånt och senare tänkte jag glo på någon film. En av de få fördelarna som faktiskt existerar när sambon jobbar kväll är att jag kan se filmer som han absolut inte vill se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0