Så vackert!!!

Tittade ut för en liten stund sedan och det snöar fortfarande! Det har i princip snöat hela kvällen och det är så otroligt vackert därute. Särskilt nu när det är mörkt och endast snön, gatubelysning och julbelysning lyser upp natten. Kände att jag var tvungen att gå ut och ta några bilder så jag kom precis in. Det var inte det lättaste att ta bilder nu när det är mörkt ute eftersom slutartiden blir så lång vilket ofta resulterar i att bilderna blir suddiga då det är svårt att hålla kameran blixtstilla (haha, där fick jag till det;) utan stativ.











Även om det är mörkt så är jag sjukligt sugen på att gå ut och promenera. Man skulle kunna tro att det är en undanflykt för min mörkrädsla men faktum är att jag nog borde gå och lägga mig istället. Blir kanske en kvällspromenad till helgen istället för en nattpromenad nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0