Nu har hon åkt..

I morse kl 7 lyfte planet från Landvetter till London och just nu gissar jag att plan nummer två precis har/ska lyfta med destination Singapore. Min lillasyster ska tillsammans med en kompis vara borta i drygt tre månader för att resa runt i Australien och Asien. Jag måste erkänna att jag har dålig koll på deras planerade rutt men som tur var tänker jag följa deras resa via min systers blogg. Fastän vi inte har bott tillsammans och inte träffas särskilt ofta så kommer jag ändå att sakna henne jättemycket. Tänk att min lillasyster ska resa iväg till främmande länder alldeles själv, hon har med andra ord blivit vuxen men när hände det?! :) Kommer att kännas konstigt att åka upp och hälsa på mamma och pappa när inte min syster är hemma men som tur är kommer väl tiden att gå ganska fort och dessutom har hon lovat att maila och ringa. Jag hoppas att de får en riktigt bra och rolig upplevelse och att de hinner med att se mycket under resans gång, ska bli roligt att höra om allt när de kommer hem igen.

Så lycka till på resan Elin och ta hand om varandra och glöm inte att din storasyster älskar dig och vill ha dig tillbaks hem helbehållen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0