Mycket på dagens schema

Nu är vi hemma igen efter Js födelsedagskalas! Vi körde hemifrån strax efter 19 och planerade inte att stanna särskilt länge eftersom vi hade dottern med oss. Men hon charmade alla och var på gott humör så vi blev kvar där längre än vad vi först hade räknat med vilket iofs var trevligt.
Träffade några  mc-kompisar som vi inte sett på väldigt länge, bland andra J och H. Träffade även en del nya människor som alla var mkt trevliga. Blev en hel del mc-snack så man började längta efter att kunna köra igen :)
Tidigare i dag var vi iväg till Malmö för att 1. kolla efter en babyvakt 2. byta storlek på en tröja jag köpte igår (ej rea) 3. köpa skjorta till sambon 4. köpa present till J 5. Lämna julklapp till svågerns bonusson. Vi började med att kolla efter babyvakt på Jula men vi hittade ingen till "rätt" pris så vi körde vidare in till stan och det nya köpcentrat Entré. Jag bytte min tröja och hittade faktiskt två andra på rean!!! :) Tycker annars att det mest är skräp de rear ut så jag blev glatt överraskad! Sambon hittade en skjorta och två slipsar men nyss när han provade den var den alldeles för stor vilket man kanske inte ska förvånas över eftersom han envisades med att köpa en XXL...!
Hur som helst så kollade vi (jag) runt lite i andra klädaffärer men hittade ingenting så efter någon timme körde vi hem till sambons bror istället där vi fikade lite och umgicks. Efter drygt en timme körde vi vidare mot IKEA där vi hittade en billig babyvakt 249:- för IKEA Familymedlemmar!!! :) Hittade även en reflexväst som vi köpte till J i födelsedagspresent. Givetvis köpte vi lite annat smått vilket är svårt att undvika när man är på IKEA.

Nu sitter vi här nere framför datorerna med babyvakten igång, än har hon inte gjort något ljud ifrån sig men vi provade den innan och den verkade fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0