Mammalunch

Eftersom det är onsdag så hade jag siktet inställt på mamma/babygympan men det blev aldrig av. Dottern sov fram tills kl var närmare 8.30 och så skulle hon äta osv och jag ville inte stressa iväg eftersom vi skulle hem till G på mammafika kl 11. Så vi tog det lilla lugna och gjorde oss iordning i lagom takt :)
Strax efter 10 kom E förbi och så gick vi en runda med våra små. Tanken var att de skulle hinna somna innan vi kom hem till G. Es son Z somnade med en gång men dottern var inte alls inställd på att sova och satt upp i vagnen och tittade sig omkring hela tiden. Alla var hemma hos G förutom C som tyvärr var uppbokad med annat. Strax efter 13 gick vi även om vi brukar bryta upp närmare 14. Dottern sov inte en enda sekund hemma hos G och eftersom hon var riktigt trött tog jag E och CS en runda och alla bebisarna somnade innan vi hann ut från Gs område.
Sedan vi kom hem har jag inte gjort så många knop, matat dottern och idag åt hon upp en halvburk med vanlig mat och till efterrätt åt hon en hel burk med fruktsalladspuré :)
Å hade bakat luccekatter idag så jag och dottern ska hem till henne lite senare. Just nu sover hon (dottern alltså) så det får bli när hon vaknat. Om man skulle laga sig lite middag innan kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0