Lystring

Gott folk

Min och sambons älskade underbara dotter har precis ätit EN HEL alltså inte en halv eller två tredjedelar utan EN HEL burk med grönsaker och kalvkött och en hel del päronpuré till. Detta kan tyckas vara en ganska tråkig sak att blogga om men för mig är det en sådan otrolig lycka att jag nästan fick en tår i ögat. Nu jäklar ska vi visa BVCsköterskan T att vi gör på vårat sätt och vårat sätt är helt enkelt det bästa för oss men viktigast av allt: det fungerar!!
Visserligen var det en mindre barnmatsburk för 5 månaders bebisar men det känns oväsentligt. Hon åt faktiskt upp hela burken och dagens lycka är total!


Pratade med mamma för en stund sedan också och det visade sig att min syster och hennes kompis hade åkt med samma plan som Westlife från Landvetter till London. Jag är inget större fan men det är ändå ett ganska roligt sätt att börja sin resa på :)
Nu ska det bytas blöja och sedan ut och gå innan det blir kolsvart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0