Luciadagen m luccekatter

Jodå, förkylningen sitter fortfarande i och den har dessutom blivit värre. I natt sov dottern i våran säng hela natten vilket faktiskt inte har inträffat på snart en vecka då hon dessutom har sovit hela natten fram till ca 7.30. Men i och med att även hon är förkyld så vaknar hon upp ibland eftersom hon är så täppt i näsan, stackarn!
Som sagt var/är förkylningen värre både för mig och dottern idag och jag har snytit mig så mkt att jag är alldeles öm under näsan, men jobbigst är det såklart för dottern. Men hon har varit vid gott mod hela dagen fram tills nu på kvällen då hon varit lite kinkig. Nu ligger hon i sin säng och sover medan jag och sambon sitter framför varsin dator och premiäreldar för året i öppna spisen. 
Förkylningar till trots var vi ute och tog en promenad tidigt i eftermiddags, gick till ICA och handlade lite proviant för att kunna baka luccekatter vilket jag och sambon gjorde när vi kommit hem. De blev riktigt goda kan jag meddela :)
Nu har nörden i mig vaknat så jag tänkte spela lite World of Warcraft (jag spelar ännu inte varje dag vill jag poängtera) och sedan blir det sängen. 

Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0