Julen är räddad!!!

Pralinen som får lämna Aladdinasken i år är.... *trumvirvel* ägglikör!!
Jag röstade på Gräddnougat som kom på 2a plats och 1a kom vilket i alla fall överraskde mig, Körsbär i likör (blääää).
Ska bli spännande att se vilken pralin som blir ersättare. Om jag ska vara riktigt ärlig så är det kanske inte SÅ spännande men men.
Det är hur som helst en kul idé och för att inte tala om smart att låta konsumenterna rösta på favoritpralinen!
Här kommer en länk till aftonbladets artikel
http://www.aftonbladet.se/julshopping/article6289089.ab




Alddinask


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg älskade ägglikör :( mina röster hjälpte inte

2009-12-23 @ 00:30:28
Postat av: Johanna

med lite tur kanske den kommer tillbaka?!

Annars måste det väl finnas någon annan ask med ägglikörpraliner? Hoppas för din skull att julen ändå blir lyckad, med eller utan ägglikörpralinen ;)

2009-12-23 @ 11:43:19
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0