Det känns bättre

Idag känns det mycket bättre och jag är nu helt övertygad om att dottern inte är döv på vänster öra. Jag har testat med olika leksaker som piper och jag har gjort ljud osv bredvid hennes öra och ibland vänder hon sig om och tittar och ibland inte, det är precis likadant på höger öra. Så både jag och sambon tror att dottern helt enkelt inte var intresserad i kombination med att hon var nyvaken. Men trots att hon visat tydliga tecken på att hon hör på vänster öra så kan jag inte hjälpa att jag ändå går och funderar på om hon ändå har nedsatt hörsel eller är döv.. Det vore ju iofs inte hela världen om så nu skulle vara fallet men man vill ju alltid att ens barn ska må bra och inte ha någon funktionsnedsättning.

Dagens glada överraskning var att dottern nästan åt en halvburk med potatis, majs och kött till lunch nu vid 13-tiden :) För att få i henne det så serverades lunchen med tre stora teskedar med päronpure till. Hon älskade det inte men hon åt i alla fall upp allt utan att knipa igen munnen! Även små framsteg är värdefulla :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt!! Det är så kul när det sker framsteg! Skit nu i vad T sa och lita på din intuition istället och skynda långsamt, precis som du skriver :) Ha det så jättebra! Så ses vi imorrn! Kramar

2009-12-03 @ 15:49:00
URL: http://millimys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är riktigt härligt när det sker framsteg, stora som små :)

tack för all stöttning, det är guld värt! Och tack för en trevlig dag!!

Kram

2009-12-04 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0