Det håller i sig

De små framstegen håller i sig...än i alla fall :)
Idag var jag och dottern på mammafika hemma hos C där det serverades julmat, årets första för min del!
Det var väldigt trevligt vilket det alltid brukar vara när vi träffas. Fick pratat av mig lite om dotterns matvanor och vad T sa under BVC-besöket i onsdags och det verkar helt enkelt som att T fokuserar oerhört mkt på vikt och matvanor då de andra upplevt/fått uppfattning om samma sak. Hemma hos C åt dottern över en halv burk (stor) gröt med mangosmak. Lite senare när vi kommit hem åt hon den andra halvan av burkmaten jag gav henne igår men idag behövdes det en aaaaningen mer päronpuré. Vissa äter ju äppelmos till kött och potatis så jag tänkte att päronpurén skulle fungera som ett alternativ till äppelmos för dottern och det verkar ju fungera. Nu under kvällen när jag och sambon åt smakade dottern flera skedar av potatis, skinkfärsbiffar och sås.

Imorgon ska vi hem till svärmor som ska fira sin födelsedag. Blir eventuellt att vi åker till Trelleborg och tittar på en bil innan kalaset beroende på om sambon kommer iväg i tid från jobbet. Nä, nu ska jag vara lite social med mannen jag håller kär :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Äntligen skall man få träffa er, var ju så längesen. Ända sen APRIL. Inte klokt. Ses ikv <3

2009-12-05 @ 15:14:07
Postat av: Johanna

Kan inte riktigt komma ihåg att det var SÅ länge sedan men det var det nog när jag tänker efter.. Det var i alla fall jätteroligt att träffa dig/er igen :)

Får inte dröja lika länge tills nästa gång. Vi får komma och hälsa på er, har ju inte sett hur ni bor än, dåligt av oss!

Kram <3

2009-12-05 @ 23:43:10
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0