Världens sämsta mamma

Just nukänner jag mig som världens sämsta mamma. För ca en timme sedan var dottern ganska gnällig eftersom hon var (och fortfarande är) väldigt trött. Hur som helst  så skulle jag sätta på henne en body men eftersom hon bara skrek när hon låg på skötbordet tog jag upp henne och satte mig i soffan framför TVn här nere och försökte ta på henne kläderna. Över huvudet gick bra men sedan blev hon ledsen igen och bara gnällde så jag beslutade mig för att bära henne samtidigt som jag skulle knäppa bodyn, dumma dumma dumma idé. Då bodyn knäpps med tre tryckknappar i grenen trodde jag inte att det skulle bli några problem well, think again. De två första knapparna gick bra utan några som helst problem men givetvis råkade jag klämma en bit av dotterns lår när jag skulle knäppa den tredje och sista knappen. Nu syns det bara ett litet litet rött märke men gissa om hon blev ledsen och om jag fick dåligt  samvete?! Kanske löljligt av mig men jag känner mig som världens sämsta mamma just nu. Det tog inte mer än knappt en minut och sedan slutade hon gråta men ändå. JAG skadade MIN dotter.. fy så hemskt det var. Antagligen är det inte sista gången något liknande händer men förhoppningsvis dröjer det läääääänge innan jag råkar åsamka henne smärta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0