Trädgårdshjälp



Idag har vi fått trädgårdshjälp i egenskap av mina föräldrar. De är nere över dagen och hälsar på och sedan åker min syster och hennes pojkvän med tillbaka. Eftersom mina föräldrar väldigt lätt blir rastlösa och då i synnerhet pappa, så tog det inte lång stund efter en hel dels gullande med sitt barnbarn som de gick ut i trädgården och började fixa. Tror ärligt talat inte att det har funnits ett enda besök där de inte har pillat ute i trädgården. Givetvis räknar jag sedan vi köpte huset. Jag klagar absolut inte, det är faktiskt riktigt lyxigt!
Mamma hade förberett lasange som hon tagit med sig och jag tyckte mig se en paj som hon stoppade in i kylen. Det finns alltså en hel del fördelar med att bo 30 mil från sina föräldrar =) Skämt å sido så är det alltid trevligt när de kommer ner på besök. Borde snart ta och åka upp och hälsa på hemma. Har inte varit uppe sedan min syster tog studenten i början på juni. Nu ska vi snart äta, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0