Syster yster

Idag var det mammaträff hos Å och alla mammor med små var där utom C som gifte sig i helgen. Glömde att fråga men antar att de är på bröllopsresa eller att de har bröllopsgäster kvar med tanke på att C är från de norra delarna av vårat avlånga land. Vi hade mycket trevligt och åt goda pajer, twistgodis och snackade en massa om bebisarnas framgångar och livet i allmänhet. Uppskattar verkligen våra träffar och tycker att det är roligt att vi alla kommer så bra överrens. Efter fikan så kom sambon och hämtade mig och dottern och så bar det iväg till Lund där vi skulle hämta upp min lillasyster och hennes pojkvän som skulle komma på besök. Deras tåg var lite försenat så jag och sambon fastnade i en barnaffär utan täckning på mobilerna. När jag tittade på klockan insåg jag att de troligtvis redan hade kommit fram och försökt nå oss så vi skyndade oss ut och mycket riktigt hade min syster ringt. De fick i alla fall inte vänta länge och efter att vi packat in deras saker så körde vi till City Gross och handlade och sedan bar det av hemåt. Nu ikväll har vi snackat, kollat på TV och ätit grillat ute i uterummet, nice =)
Ska nog kolla en film nu så jag tänkte vara lite social, skriver mer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0