Regn = hushållstjänst

Egentligen hade jag önskat att inte vakna till alla åsk-knallar nu i morse men vädret ville annorlunda. Kan iofs tycka att det är rätt mysigt att ligga i sängen och läsa en bra bok medan det spöregnar utanför men det ville sig också annorlunda eftersom dottern fyllde blöjan och sin body hon sovit i, så det var bara till att gå upp och förbereda hennes bad. Eftersom det spöregnar och har gjort sedan jag vaknade, så tänkte jag ta tag och städa idag. Hade givetvis aldrig kommit på tanken om det varit strålande sol. Är färdig med nedanvåningen så nu är jag snart färdig och klockan är bara 10.30, skönt. När jag är färdig lutar det åt soffläge med boken jag håller på att läsa "Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet". Har aldrig varit något superfan av Marilyn Manson men har absolut tyckt att en och en annan låt varit bra. Beställde hem boken från bokus.nu då jag älskar att läsa självbiografier. Ärligt talat var jag lite tveksam till just denna bok men beställde den ändå och om jag är glad att jag gjorde det, den är faktiskt riktigt bra! Svårt att lägga den ifrån sig och man kommer snabbt in i den. En bok jag kan rekomendera!! Nu ska jag fortsätta med städningen och innan lässtunden blir det till att hoppa in i duschen, eller ska man ta med sig schampoo och balsam och ställa sig ute i trädgården...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0