Mysteriska försvinnanden

Min kamera är plötsligt försvunnen och jag kan inte komma ihåg vart jag har lagt den. För det mesta ligger den i vagnen för sedan dottern föddes så vet man aldrig när det kan bli ett "kodak-moment". Är helt säker på att jag hade den med mig idag hos E på mammafikan och jag är minst lika säker på att jag hade med mig den när jag kom hem. Jag har inte  varit på ovanvåningen idag så alltså måste den ligga här nere men VART???? Sånt här kan göra mig tokig då jag oftast har ganska bra koll på var saker och ting är. Likadant är det med ett par bamsestrumpor som dottern har där ena strumpan är puts väck. Visserligen är hennes strumpor bra mkt mindre än kameran varför jag inte alls är förvånad över att den försvunnit då strumpor har en tendens att mystiskt försvinna i tvättmaskinen och dylikt, men min kamera?? Min älskade kamera har jag ju med mig alltid. Får helt enkelt vänta för snart dyker den väl upp där man minst anar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0