Kvällspromenad

humla

Har precis kommit hem från en underbar kvällspromenad med dottern. Försöker att ta minst en promenad om dagen men nu på den senaste tiden har det blivit mindre promenader och mer godisätande =/ Hur som helst så avnjöts kvällens promenad i skogen. Jodå, jag vågar faktiskt gå där så länge det är ljust ute och så länge det inte är sena kvällar. Kan väl erkänna att jag inte går så långt in utan håller mig i närheten av bebyggelse. Älskar att vara ute och promenera, småprata med dottern och filosofera om allt mellan himmel och jord. Nu ikväll så gick jag mest och tänkte på hur fantastiskt fint det är i området där vi bor och att jag verkligen uppskattar svensk natur. Ångrar inte för en sekund att vi sa upp hyreslägenheten mitt i Malmö och köpte hus här ute på landet!

skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0