Ett barn till..?


(Otroligt men sant - bebisen är gjord i marsipan)


Jag vill ha ett till barn...snart! Vill givetvis hinna njuta av att bara ha dottern ett tag till plus att min kropp gärna får återhämta sig ordentligt, några kilon till får gärna försvinna plus att jag vill hinna jobba lite innan det är dags för nr2.
Men till nästa år hade jag lätt kunnat tänka mig att ta låta ta ut spiralen. Jag har aldrig varit tokig i barn men jag har däremot alltid vetat att jag en dag vill ha barn innan jag fyllt 30. Även om det tog ett tag innan vi fick ett plus på stickan så blev det ju precis som jag hade önskat fast MYCKET bättre. Jag älskade att vara gravid, förlossningen var utan tvekan en av de absolut häftigaste upplevelser jag någonsin varit med om samtidigt som resultatet dvs dottern, är perfekt. Visst, hon är gnällig ibland och skriker högt men jag älskar henne villkorslöst och har gjort det sedan dag ett. Jag älskar henne så starkt att det ibland gör lite ont i hjärtat och tårarna bränner bakom ögonlocken bara jag tittar på henne. Tänk då att få vara med om allt detta ännu en gång. Det finns verkligen ingenting jag inte skulle göra för våran dotter, jag skulle utan tvekan ge mitt liv för henne varje dag, när som helst.
Tro nu inte att jag glömt sambon i all förälskelse till dottern, åh nej honom älskar jag mer än någonsin förr!! Han är utan tvekan min största kärlek, min bästa vän och mannen i mitt liv. Helt otroligt att all den kärlek som jag känner för min dotter och sambon får plats inuti mig.. Egentligen borde jag spricka


Kommentarer
Postat av: Carro

Oj vilket mysigt inlägg!,nu längtar man själv också..

2009-08-27 @ 15:04:33
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0